Wij willen graag in 2022 wat anders betekenen voor ouders die hun kindje(s) (onlangs) zijn verloren.

Heb jij je in het verleden al aangemeld voor Sterrenpost? Dan hoef je je niet aan te melden, dan staat/staan jouw kindje(s) al op de SterrenkalenderWeet je even niet meer of je al ingeschreven staat? Kijk dan op onze digitale sterrenkalender door hier te klikken.

Wij plaatsen dagelijks een story met alle jarige sterrenkindjes die staan ingeschreven, maar wij willen nu ook de mogelijkheid bieden om ouders hun kindje(s) op te geven voor de dagelijkse story. Dit is dus géén inschrijving voor Sterrenpost, maar alleen voor het benoemen in de dagelijkse stories.

Deze stories staan, vanaf het moment van plaatsen, 24 uur op onze social media kanalen.

Klik hier voor onze Facebook pagina & klik hier voor onze Instagram pagina.

Wij willen de aanmelder vriendelijk verzoeken alleen je eigen sterrenkindje(s) op te geven & niet de sterrenkindje(s) van iemand anders. Je kan de ouder(s) altijd wijzen op dit aanmeldformulier, maar niet alle ouder(s) willen dat hun kindje(s) openbaar worden benoemd, dus graag zelf de ouder(s) laten bepalen.