Belangrijke informatie omtrent aanmelden voor Het Sterrenboekje :

• Aanmelden uit naam van iemand anders is verboden.
  • Aanmelden voor Sterrenpost kan alleen via onderstaand formulier ❥. Graag vooraf goed lezen wat de regels zijn en de Privacy Policy.
  • Je ontvangt géén inschrijf bevestiging. Wil je controleren of je inschrijving is verwerkt? Kijk dan +-2 weken na aanmelding op deze Sterrenkalender.
  • LET OP: Geef alleen je overleden kindje(s) op. Meerdere kindjes overleden? Graag dan alle kindjes in 1 aanmelding zetten en niet in losse aanmeldingen graag. Dit i.v.m. adres correspondentie.
  • Voel je de behoefte om een donatie te doen? Dat kan door hier te klikken.

Wanneer ontvang je je eerste Sterrenpost:

Wij maken en versturen Sterrenpost ruim van te voren. Voorbeeld: jouw kindje(s) is/zijn geboren op 1 juli, dan dien je je uiterlijk 10 juni in te schrijven om dit jaar het eerste pakketje al te ontvangen. Echter geldt dit ook als jouw kindje(s) is/zijn geboren op 30 juli. Dit betekend dus dat de 10e van de maand de laatste datum is dat je je kindje(s) kan aanmelden voor de opvolgende maand. Meldt jij je kindje(s) aan na de 10e voor de opvolgende maand? Dan ontvang je je eerste Sterrenpost volgend jaar.

Wij zijn ook te volgen op Social Media: