Aanmelden voor Het Sterrenboekje :

Wanneer ontvang je je eerste Sterrenpost:

Wij maken en versturen Sterrenpost ruim van te voren. Voorbeeld: jouw kindje(s) is/zijn geboren op 1 juli, dan dien je je uiterlijk 15 juni in te schrijven om dit jaar het eerste pakketje al te ontvangen. Echter geldt dit ook als jouw kindje(s) is/zijn geboren op 30 juli. Dit betekend dus dat de 15e van de maand de laatste datum is dat je je kindje(s) kan aanmelden voor de opvolgende maand. Meldt jij je kindje(s) aan na de 15e voor de opvolgende maand? Dan ontvang je je eerste Sterrenpost volgend jaar.

Aanmelden voor Sterrenpost kan alleen via onderstaand formulier ❥. Graag vooraf goed lezen wat de regels zijn en de Privacy Policy. Je ontvangt géén inschrijf bevestiging. Wil je controleren of je inschrijving is verwerkt? Kijk dan +-2 weken na aanmelding op deze Sterrenkalender. Voel je de behoefte om een donatie te doen? Dat kan door hier te klikken. LET OP: Geef alleen je overleden kindje(s) op. Aanmelden uit naam van iemand anders is verboden.